تعداد قابل توجهی از کسبوکارهای اکوسیستم اقتصاد دیجیتال همچنان بدون توضیح و دلیل روشن، پشت درهای ورودی بازار سرمایه ماندهاند.
اخیراً مدیرعامل یکی از شرکتهایی که میشناسم (اسمش رو بذاریم «جف») از من دعوت کرد تا درباره یک طرح راهبردی ...
پلیس امنیت اقتصادی فراجا میتواند با ایجاد محیطی امن و پایدار برای سرمایهگذاران و کارآفرینان، به رشد اقتصادی و توسعه ...
صنایع خلاق و شرکتهای دانشبنیان با وجود ظرفیتهای گسترده، همچنان با موانعی مانند بروکراسی اداری، دسترسی به تسهیلات مالی و ...
حفظ کاربران از نظر آماری یکی از مهمترین جنبههای بازاریابی، رشد و سودآوری در استارتاپها است.
دروغها و حرفهای بیاساس خطرناک هستند. آنها باعث ایجاد سردرگمی، سوءتفاهم، تفرقه و بیاعتمادی میشوند. با این حال، بسیاری از ...
مترجم: رضا بازگیر | دروغها و حرفهای بیاساس خطرناک هستند. آنها باعث ایجاد سردرگمی، سوءتفاهم، تفرقه و بیاعتمادی میشوند. با ...
علیرغم کلیکهای کمتر، دعواهای مربوط به حق چاپ و گاهی اوقات پاسخهای بد، هوش مصنوعی میتواند راههای جدیدی را برای ...
این مرکز از یک سو وظیفه مدیریت نظام مند، ترویج، اشاعه و نهادینه کردن تفکر و فرهنگ کارآفرینی در بین اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه را داشته و سوی دیگر می کوشد ضمن کشف فرصتهای شغلی موجود در بازار، به توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه در فرایند استخدام در بنگاه های اقتصادی کشور کمک نماید. این مرکز همچنین می کوشد تا با ارایه آموزشهای لازم به پرورش دانشآموختگانی ماهر، خلاق و پایبند به اصول اخلاقی و پذیرای مسئولیتهای اجتماعی جهت ایجاد، راهاندازی و توسعه کسب و کار و نظریه های جدید در ایران در حوزه علوم انسانی و اجتماعی کمک نماید.