معرفی نویسنده کتاب حقوق استارت آپ ها

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۹۰ دانستنی ها و ایده ها رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۰۴
خدایار سعید وزیری دانشجوی مقطع دکتری رشته حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی در کتاب خود به ابعاد مختلف مسائل حقوقی مورد نیاز کسب و کارهای نوپا پرداخته است
معرفی نویسنده کتاب حقوق استارت آپ ها

معرفی کتاب حقوق استارت آپ ها و بیوگرافی نویسنده

خدایار سعیدوزیری دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات و همچنین دانشجوی دکتری حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی است که با داشتن سابقه همکاری در چند پروژه تحقیقاتی در پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پا به عرصه فعالیت در زمینه کارآفرینی و نوآوری نهاده است. وی همکاری خود با کسب و کارهای نوپا (Start up) را از سال 1392 و با استارت‌آپ اخبار رسمی آغاز کرد و پس از آن فعالیت خود را با کسب و کارهای نوپای دیگری همچون نظربازار و همچنین مشاوره به تیم‌های استارت‌آپی در جلسات هم‌فکر ادامه داد.

در این راستا با آشنایی روزافزون با مشکلات و چالش‌های حقوقی کسب و کارهای نوپا و همچنین نیازها و ناآگاهی‌های فعالان این عرصه نسبت به مسائل ابتدایی حقوق کسب و کار ضرورت تدوین کتابی مبتنی بر علم حقوق و بر مبنای تجارب شخصی خود در این عرصه را درک کرد که ماحصل آن کتاب «حقوق استارت‌آپ‌ها» است. در این کتاب به ابعاد مختلف حقوقی مورد نیاز برای کسب و کارهای نوپا از چارچوب حقوقی آنها و چگونگی شکل‌گیری گرفته تا قراردادهای گوناگون مورد نیاز و همچنین حمایت از ایده‌ها پرداخته شده است. علاوه بر این نظر به اهمیت قوانین و مقررات متعدد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، لیستی کامل از این قوانین و مقررات نیز در این کتاب آورده شده است تا فعالان کسب و کارهای نوپا در کشور بتوانند مسیر پیش روی خود را تا حد قابل قبولی در ذهن مجسم نمایند.

 


نظر شما :