معرفی کنفرانس های داخلی (قسمت اول)

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۷۱۳ دانستنی ها و ایده ها رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۲۶
با به روزترین اطلاعات مربوط به کنفرانس های داخل کشور در حوزه کارآفرینی آشنا شوید.
معرفی کنفرانس های داخلی (قسمت اول)

حضور در کنفرانس‌ها و رویدادها می‌تواند مزایای بسیاری زیادی برای صاحبان ایده های خلاق و کسب‌وکارهای نوپا یا استارتاپ‌ها داشته باشد و آن‌‌ها را به سمت رشد و موفقیت هدایت کند. کنفرانس‌ها معمولا برای ارائه‌ی فرصت‌های منحصربه‌فرد به شرکت‌کنندگان از قبیل ارتباط جامعه دانشگاهی و صنعت برای اشتراک دانش، آشنایی با نظریه ها، ایده ها و فناوری‌های جدید، و ترفندهای فوق‌العاده موثر برای رشد، طراحی می‌شوند. در ادامه به معرفی تعدادی از کنفرانس های داخلی که به زودی برگزار خواهند شد، می پردازیم.

 کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز

رسالت این کنفرانس، ترویج مبحث مدیریت دانش در کشور و ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی و همچنین توجه به نقش فعالیت ها و تولیدات علمی و پژوهشی در پیشبرد همه جانبه کارآفرینی در کسب و کارها و صنایع کشور و الزامات تحقق اقتصاد دانش بنیان است که با مشارکت گروه کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می شود. هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز در تاریخ 2 مرداد 1396 برگزار می شود. جهت کسب اطلاع از جزئیات این کنفرانس به سایت http://modirconf.com/fa/ مراجعه نمایید.

 

کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار

پژوهشکده مدیریت و توسعه "سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار" را با حمایت دانشگاه ها و مراکز علمی داخلی و بین المللی، همکاری و حمایت سازمان ها و شرکت های پیشرو در عرصه علم و صنعت در مورخ 12 مرداد ماه 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت: http://3mseconf.com/fa/?id=1&p=0 مراجعه نمایید.

 

کنفرانس رویکردهای نوین علوم انسانی قرن 21

دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و موسسه آموزش عالی سپهر اصفهان در نظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21را در تاریخ 16 آذر 1396 در شهر رشت برگزار نمایند. از جمله موضوعات محوری این کنفرانس می توان به خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی اشاره کرد. برای اطلاع بیشتر به سایت  http://conf2017.ir/fa/ مراجعه نمایید.


نظر شما :