شروع به کار بخش مشاوره شغلی تلنت کوچ در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۱۳۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۵۵
با همکاری شرکت ایران تلنت و از طریق اپلیکیشن تلنت کوچ، جلسات مشاوره شغلی در مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی از سه شنبه 21 خردادماه 98 آغاز می گردد.
 شروع به کار بخش مشاوره شغلی تلنت کوچ در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی

با همکاری شرکت ایران تلنت و از طریق اپلیکیشن تلنت کوچ، جلسات مشاوره شغلی در مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی از سه شنبه 21 خردادماه 98 آغاز خواهد شد و مشاوره رایگان به دانشجویان ارایه می شود. 

شغل یکی از مهم ترین ابعاد زندگی است که بر سایر جنبه ها مانند خانواده، روابط و وضعیت اجتماعی تاثیر چشمگیری می گذارد. دوران دانشجویی نیز یکی از مهم ترن دورانی است که افراد به انتخاب شغل و مسیر شغلی آینده خود می پردازند. اما متاسفانه بسیاری از افراد از اهمیت این دوران مطلع نیستند و برای انتخاب مسیر شغلی در سردرگمی و تردید به سر می برند یا بدون هیچ برنامه و هدفی در زندگی پیش می روند. علاقه نداشتن به رشته دانشگاهی یا تردید در آینده شغلی پیش رو  بعد از فارغ التحصیلی نیز از جمله دغدغه هایی است که ذهن دانشجویان را به خود مشعول می کند.

از همین رو، بخش مشاوره شغلی مرکز کارآفرینی و هدایت دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد به دانشجویان در افزایش خودآگاهی و خود شناسی کمک کرده تا ضمن توانمند ساختن آن ها، در انتخاب مسیر شغلی شان نیز با موفقیت بیشتری پیش روند. مشاوره شغلی هم چنین برای دانشجویانی که در مورد علاقه به رشته و آینده شغلی خود تردید دارند و یا اهداف و برنامه مشخصی نیز ندارند موثر است.

لازم به ذکر است جلسات مشاوره شغلی رایگان بوده و برای تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف قابل استفاده است. . علاقمندان جهت دریافت نوبت و اطلاعات بیشتر، باید ابتدا با شماره 74302452 تماس بگیرند. پس از تعیین وقت، روزهای سه شنبه ها هر هفته از ساعت 9 تا 12 به مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی مراجعه نمایند.

برای دریافت اپلیکیشن تلنت کوچ به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://talentcoach.ir/app


نظر شما :