در روشنای 98 چه گذشت...

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۷۶۱ اخبار رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۷۲
گزارش برگزاری ششمین جشنواره فرصت های شغلی روشنا 98
در روشنای 98 چه گذشت...

دانشگاه علامه طباطبائی، یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در حوزه علوم انسانی و اجتماعی است که هر ساله در راستای دستیابی به رسالت والای خود در مسیر ایجاد پیوند با صنعت و جامعه، معرفی دانش آموختگان و دانشجویان خود و دیگر دانشگاه های کشور به شرکت های برتر ایرانی و کمک به فراهم آوردن بستری برای انتخاب نیروی انسانی مورد نیاز صنعت، با فراهم آوردن فضای مناسب برای شرکت ها و سازمان های برتر کشور در عرصه ی کسب و کار، امکان تامین منابع انسانی مورد نیاز این مجموعه ها را از میان بهترین دانشجویان و دانش آموختگان ایجاد می کند. در این راستا و برای ششمین سال متوالی ، جشنواره فرصت های شغلی روشنا از 8 تا 10 اردیبهشت ماه سال 1398 که مقدمات اجرایی آن طی حدود شش ماه تلاش تیم اجرایی که متشکل از دانشجویان دانشگاه بود با حضور 28 شرکت و تمامی دانشکده های دانشگاه در حوزه هایی چون مدیریت و حسابداری (تمامی گرایش ها)، اقتصاد، علوم ریاضی و رایانه، حقوق و علوم سیاسی، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم ارتباطات، علوم اجتماعی، ادبیات فارسی و زبان های خارجی، بیمه اکو، تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار گردید.

یکشنبه 8 اردیبهشت ماه

جشنواره در ساعت 10:30 روز یکشنبه با تلاوت قران کریم، سرود ملی و سرود دانشگاه، با حضور مدیران، مسئولان، استادان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و مدیران عامل شرکت های مدعو در نمایشگاه برگزار شد. در ادامه جناب آقای دکتر علومی معاون محترم پژوهشی دانشگاه به سخنرانی پرداختند، سپس برای حضار کلیپی از جشنواره های پیشین نمایش داده شد. در ادامه به ترتیب سرکار خانم گرانمایه، مدیر عامل محترم موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، دکتر کمالو، معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی شرکت پخش رازی و خانم روحی، کارآموز شرکت یونیلیور به سخنرانی پرداختند. مراسم افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی دانشگاه خاتمه یافت. در نهایت با حضور مسئولان دانشگاه و شرکت های مدعو در جشنواره، غرفه های جشنواره افتتاح شد و دانشجویان و اساتید به بازدید از غرفه ها پرداختند.

دوشنبه 9 اردیبهشت ماه

دومین روز جشنواره نیز در حالی آغاز گردید که دانشجویان و دانش آموختگان همچنان به بازدید از غرفه ها و پر کردن رزومه پرداخته و در سایر کارگاه های آموزشی که ویژه جشنواره روشنا برگزار شده بود شرکت نمودند ، همچنین مرحله نهایی مسابقه سخنران حرفه ای با حضور 10 نفر از دانشجویانی که به مرحله نهایی راه یافته بودند و شرکت های حامی مسابقه در ساعت 14:00 در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری، باشور و نشاط فراوان برگزار گردید. داوران مسابقه نهایی جناب آقایان دکتر قادری، دکتر حقیقی کفاش، دکتر خلیل نژاد، دکتر ناصحی فر و مهندس افروغ بودند که هرکدام از آن ها در انتهای مسابقه نظرات خود را درمورد مسابقه و شرکت کنندگان ابراز کردند. همچنین در خلال برنامه، مسابقه ای بصورت فی البداهه بین حضار برگزار شد. از بین 10 نفر شرکت کننده، اسامی سه نفر با رای داوران و یک نفر منتخب تماشاچیان در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. حامیان مسابقه شرکت های کی ورک و تابان خرد بودند که هدایای سه نفر برتر و منتخب تماشاگران را تقبل کردند.

سه شنبه 10 اردیبهشت ماه

صبح روز سه شنبه، دانش آموختگان و دانشجویانی که تاکنون موفق به بازدید از غرفه های جشنواره نشده بودند، می توانستند با حضور در غرفه ها، رزومه خود را به شرکت های متقاضی داده یا فرم های اطلاعاتی آن ها را تکمیل نمایند.

اختتامیه

مراسم اختتامیه در بعدازظهر این روز با تلاوت قرآن، سرود ملی و خوش آمد گویی مجری برنامه آغاز شد، سپس جناب آقای دکتر گودرزی به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه مراسم کلیپی از جشنواره روشنا 98 برای حضار نمایش داده شد و پس از آن به ترتیب جناب آقای مهندس افروغ، مدیرعامل محترم شرکت تابان خرد و آقای مهندس محسنی، قائم مقام محترم معاونت اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا به سخنرانی پرداختند. گروه موسیقی دانشگاه به اجرای زنده پرداخته و سپس نوبت به اعطای تندیس و لوح تقدیر به نمایندگان شرکت های حاضر در جشنواره رسید که با حضور خانم دکتر الفت رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری به خوبی انجام شد. مراسم اختتامیه جشنواره با اعلام نتایج برندگان مسابقه سخنران حرفه ای و اهدا جوایز ایشان و تقدیر از تیم اجرایی روشنا به پایان رسید .

اسامی برندگان مسابقه سخنران حرفه ای 

  1. پانیذ صالحی (نفر اول و نفر منتخب تماشاگران )
  2. میر ناصر جعفری (نفر دوم)
  3. فاطمه ایزدی (نفر سوم)

اسامی شرکت های حاضر در جشنواره فرصت های شغلی روشنا

  1. شرکت سبا آسانبر (KONE)
  2. شرکت آریا تالین گام (Talent Coach)
  3. شرکت تابان خرد
  4. شرکت یونیلیور ایران
  5. شرکت پارس خودرو
  6. موسسه زبان سفیرگفتمان
  7. شرکت بیمه سامان
  8. مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاد دانشگاهی
  9. گروه بهمن
  10. شرکت بیمه ملت
  11. شرکت تعاونی ماهر کارآفرین پایدار
  12. شرکت کی ورک
  13. شرکت پخش رازی(سهامی خاص)
  14. موسسه پژوهش آموزش همکاران سیستم
  15. شرکت همقدم
  16. شتابدهنده نوین تک
  17. گروه دات لاین
  18. موسسه آموزشی پژوهشی روان پژوهان هیرکان
  19. شرکت سنجش فناوری خاورمیانه
  20. تیم کارآفرینی فردید
  21. تیم میداسکات
  22. موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان
  23. مرکز نوآفرینی فینووا
  24. دادفلامینگو(شرکت دانش بنیان در حوزه حقوقی و ارزشگذاری)
  25. لامینگو(پلتفرم هوشمند تولید قرارداد)
  26. شرکت سایپا
  27.  کانون زبان
  28. شرکت وسنی

 


نظر شما :