بازدید تیم های کارآفرین از مجموعه پارادایس هاب

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۱۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۹
تیم های کارآفرین مستقر در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی، ۱۶ بهمن ماه، به همراه رئیس مرکز از مجموعه پارادایس هاب بازدید کردند.
بازدید تیم های کارآفرین از مجموعه پارادایس هاب

پارادایس هاب یک فضای کار اشتراکی برای استارتاپ ها و فریلنسرها و یک مجموعه آموزش محور است که در آن از برجسته‌ترین مشاوران و متخصصان استفاده شده است . برای افراد و تیم‌هایی که به ارتباطات بین‌المللی نیاز داشته باشند، پارادایس‌هاب یک گزینه ایده‌آل است که مشابه آن را در ایران نمی‌توان پیدا کرد.

در پارادایس هاب امکاناتی نظیر میز کار، کافی شاپ رایگان، وای فای و به استارتاپ ها ارائه می‌شود. در پارادایس هاب کارگاه‌هایی برگزار می‌شود که افراد حاضر در فضای کار اشتراکی می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و از محتوای آن بهره‌مند شوند. این فضای کار اشتراکی در باغ بهشت، محل تقاطع اتوبان امام علی (ع) و ارتش، واقع شده است.

در روز سه شنبه 16 بهمن ماه 97 ، تیم های مستقر در مرکز کارآفرینی به همراه رئیس مرکز، آقای دکتر گودرزی  با عوامل مجموعه پارادایس هاب جلسه ای در محل مجموعه پارادایس هاب داشته که در این جلسه ابتدا آقای حامد حافظی مدیر مجموعه در رابطه با فعالیت های مجموعه توضیحاتی را بیان نمودند و پس از آن آقای احمد پور مدیر سرمایه گذاری نوپا در رابطه با راه اندازی کسب و کار و استارت آپ ها سخنرانی کردند ، در انتها نیز تیم ها به بازدید از فضای پارادایس هاب پرداخته و با محیط آن آشنا شدند . 

 


نظر شما :