یازدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۱۳۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۶۹
برگزاری یازدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق، بزرگترین رویداد مردم نهاد و غیر انتفاعی فعالان تعلیم وتربیت کشور در 26 بهمن ماه
یازدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق

چهارسوق اجتماعی است برای تجلی حرکت های امید بخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی، و محلی برای اشتراک گذاری ایده ها و تجارب که در سال 1392 برای ارائه تجارب بومی تعلیم و تربیت در قالبی شایسته و تاثیرگذار متولد شد و اکنون تبدیل به کانون شکل گیری یک شبکه مردمی گسترده و اثرگذار در حوزه آموزش شده است .

بخشی از برنامه های یازدهمین رویداد چارسوق به شرح زیر می باشد :

1) پویش آرزوها : پویش آرزوها حرکتی جمعی است که قصد دارد خواسته های تحولی جامعه فعالان آموزش را جمع آوری کرده و نمایش دهد.

2)سخنرانی های ناب نقش آفرینان حوزه تعلیم و تربیت : چهار سوق رویدادی سخنران محور است و سخنرانان آن از میان افرادی انتخاب می شوند که در حوزه تعلیم و تربیت دارای نظریه یا ایده های بومی و امید بخش باشند، سخنرانان در یک ارائه 15 دقیقه ای و جذاب ماحصل یافته ها و فعالیت هایشان را با مخاطبین چهارسوق در میان می گذارند .

3)بازی ها و فعالیت های شبکه ساز: شبکه سازی میان فعالان تعلیم و تربیت مهم ترین هدف چهار سوق است، فضا سازی ویژه ای که در سالن نمایشگاهی محل برگزاری اجرا خواهد شد شبکه سازی موثر شرکت کنندگان در رویداد را تسهیل خواهد کرد.

4)میدان کارو باراستارتاپ های آموزشی: بخش استارتاپ های آموزشی رویداد چهارسوق با هدف دیده شدن فضای استارتاپ های آموزشی به طور عام و تقویت ارتباط فعالان آموزشی و فعالان استارتاپی برگزار می شود که شامل دو بخش اصلی می باشد : الف) برنامه استندآپ ایده که طی فرایندی افراد و تیم هایی که بالقوه توان راه اندازی یک استارتاپ آموزشی را دارند شناسایی و توانمند می کند ، ب) دورهمی استارتاپ های با سابقه تر حوزه آموزش که با هدف تبادل تجربیات و برقراری ارتباطات جدید برگزار می شود.

یازدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق در روز جمعه مورخه 26 بهمن ماه سال جاری در تهران ، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجواوان برگزار خواهد گردید.

برای اطلاع از جزئیات برنامه های رویداد و نحوه ثبت نام به تارنمای چهارسوق به سوق به نشانی CHAHARSOOGH.IR مراجعه نمایید.


نظر شما :