برگزاری پنل های تخصصی کارآفرینی در هفته جهانی کارآفرینی

۰۷ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۵۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۸
به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی ، مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن علمی دانشجویی MBA به برگزاری جلسات تخصصی در موضوعاتی با محوریت کارآفرینی پرداخت.
برگزاری پنل های تخصصی کارآفرینی در هفته جهانی کارآفرینی

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی ، مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن علمی دانشجویی MBA به برگزاری جلسات تخصصی در موضوعاتی با محوریت کارآفرینی در مکان سالن شورا و سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری پرداخت.

اولین روز برنامه در روز شنبه ۲۶ آبان ماه با سخنرانی دکتر گودرزی، رئیس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه در رابطه با تشریح اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز گردید و در ادامه دکتر پرویز درگی مدرس دوره های MBA دانشگاه تهران با موضوع کارآفرینی در شرایط رکود به ایراد سخنرانی پرداختند.

دومین روز برنامه در روز یکشنبه 27 آبان ماه  با حضور آقای محمدصالح هجینی مدیر بازاریابی مستر بلیط و همپا به موضوع رشد کسب و کارهای نوپا اختصاص یافت.

سومین روز برنامه در روز دوشنبه 28 آبان ماه  ،آقای هادی مرادی دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبائی و فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ به ارائه ی مفاهیم و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در حوزه استارت آپ ها پرداختند.

در همین راستا  در روز سه شنبه 29 آبان ماه سمیناری با موضوع آشنایی با علم داده و هوشمندی کسب وکار با همکاری موسسه همکاران سیستم با سخنرانی آقای مراحمی مشاور فنی و مدیر پروژه های هوشمندی کسب وکار همکاران سیستم در برگزار گردید. 

 


نظر شما :