فراخوان برگزاری رویدادهای شرکت یونیلیور ایران

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۴۱۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۲
شرکت یونیلیور ایران اقدام به برگزاری رویداد نسل آشنا و کافه گپ به منظور آشنایی دانشجویان با مسیر شغلی می نماید.
فراخوان برگزاری رویدادهای شرکت یونیلیور ایران

رویداد نسل آشنا :

آیا می خواهید صدای نسلتان شنیده شود؟ آیا می خواهید کسی باشید که بر آینده ی کسب و کار بین الملل تاثیر می گذارد؟ 
یونیلیور معتقد است که نسل جدید قوانین بازی را تغییر خواهند داد، در یونیلور برنامه ی جدیدی برای مرتبط کردن رهبران آینده نسل جدید و مدیران یونیلیور ایجاد شده است .
برنامه ی نسل آشنا پروژه ای برای دانشجویان است که طی آن دانشجویان می توانند با مدیران یونیلور در بخش های مختلف در ارتباط باشند تا با تجربیات محیط کار آشنا شوند،همچنین مدیران فرصت شناخت نسل جدید و ذهنیت آن ها را خواهند داشت .
در این برنامه دانشجویان در دو جلسه به صورت تک به تک با مدیران صحبت خواهند کرد، همچنین یک روز کامل را در واحد مربوطه برای آشنایی با محیط کار می گذرانند
برای پیوستن به این برنامه می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

http://www.unilever4u.com/reverse-mentoring

رویداد کافه گپ:

در دنیای پر از تغییر امروز، همه روزه مسیرهای شغلی جدیدی ایجاد می شوند بنابراین داشتن دیدگاه مناسب نسبت به توانایی ها، مهارت های لازم برای کسب موفقیت و نحوه ارتباط مباحث آموخته شده در دانشگاه با مسیر شغلی از اهمیت بالایی برای دانشجویان برخوردار است.
«کافه گپ» برنامه‌ای دانشجویی با موضوع مشاوره شغلی است که در آن دانشجویان در جلسه ای دو ساعته با یکی از اعضای تیم رهبری یونیلیور به بحث در مورد مسیر شغلی آینده شان می پردازند. در هر یک از این جلسات 8 تا 10 دانشجو حضور داشته و به بحث و گفت و گو و طرح سوالات مربوط به مسیر شغلی در حوزه تخصصی مدیر مربوطه و آشنایی با محیط کاری یونیلیور می پردازند.
علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به لینک زیر مراجعه فرمایند :

http://www.unilever4u.com/tea-talk

 


نظر شما :