ارائه تجربه موفق حضور در جشنواره فرصت های شغلی روشنا

۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۵۸۷۶ با کارآفرینان موفق رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۷۱
مصطفی مهجور، دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی از تجربه خود در رابطه با استخدام در شرکت یونیلیور از طریق شرکت در جشنواره روشنا می گوید...
ارائه تجربه موفق حضور در جشنواره فرصت های شغلی روشنا

مصاحبه با مصطفی مهجور -دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ورودی 1394

سال 1395 از طریق نمایشگاه های برگزار شده در دانشگاه با شرکت یونیلیور آشنا شدم، و پس از جمع آوری اطلاعات و آشنایی با سابقه، محصولات و گستردگی شرکت یونیلیور، به کار در این شرکت علاقه  پیدا کرده و در پاییز 1396 بعد از چند مرحله مصاحبه و آزمون موفق شدم در برنامه رهبران آینده یونیلیور (UFLP) دپارتمان توسعه مشتری (Customer Development) انتخاب شوم. 

یونیلیور شرکت چندملیتی است، که تعداد زیادی از برندهای تجاری بین‌المللی در زمینه مواد غذایی، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده ها و لوازم آرایشی بهداشتی مانند: سیگنال، کنور، لیپتون، کلییر، لوکس، سانسیلک، داو، رکسونا، دامستوس، سیف، اَکس، مگنوم و وازلین را در اختیار دارد. محصولات یونیلیور در سال ۲۰۰۱ به ایران وارد شد و شرکت یونیلیور در سال ۲۰۰۳ به ثبت رسید و کارش را با ۵ کارمند شروع کرد و همچنین کارخانه یونیلیور ایران در سال ۲۰۰۳  درقزوین راه اندازی شد.

برنامه رهبران آینده موقعیتی ایده آل برای دانشجویان تازه فارغ التحصیل از دانشگاه می باشد که به دنبال کار کردن در محیطی بین المللی، دوستانه، جوان ،چابک همراه با چالش های جدید، تنوع کاری بالا، بسته حقوقی ایده آل هستند. شرکت یونیلیور همواره به عملکرد بالای افراد، استعداد فردی و تفاوت ها احترام می گذارد. 

در این برنامه فرصت کار کردن در واحدهای متفاوت داخل یک دپارتمان مشخص و همچنین یکی از شعب شرکت در خارج از کشور را پیدا می کنید، و پس از 4 الی 5 سال به یکی از مدیران شرکت تبدیل می شوید. تابحال من در واحد فروش مستقیم کار کردم و با چالش ها، فرصت ها و تکنیک های فروش در این صنعت آشنا شدم و هم اکنون در واحد Shopper Marketing مشغول بکار هستم تا با تکنیک های بازاریابی در این واحد هم آشنایی پیدا کنم.

تجربه هایی از این قبیل حاصل همکاری دانشگاه علامه طباطبایی با شرکت ها در صنایع مختلف و از طریق برگزاری کارگاه ها، همایش ها و نمایشگاه ها بدست می آید که به دانشجویان رشته های مختلف فرصت آشنایی با شرکت های تراز اول هر صنعت و حتی کارکردن در این شرکت ها را فراهم می کند. من از دانشگاه علامه طباطبایی بخاطر ایجاد فضای ارتباط دانشجویان با صنایع و بازار کار و همچنین از یونیلیور بخاطر اعتماد و فرصتی که به من داد تشکر می کنم.


نظر شما :