فراخوان دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار

۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۹۸۵ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۸۵
این کنفرانس توسط دانشگاه تبریز و تحت پوشش ISC بوده و گواهی نامه های صادره برای شرکت کنندگان و صاحبان مقاله دارای اعتبار علمی است
فراخوان دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار

کسب و کارهای جهان امروز با چالش هایی به مراتب متفاوت تر و متنوع تر از هر زمان دیگری مواجه هستند و اغلب این چالش ها نیاز به شیوه ای برای برخورد دارند که به دقت طراحی شده و مبتنی بر یافته های معتبر علمی باشند. در این میان علم مدیریت با حوزه ها و مبانی گسترده اش که ریشه در علوم پایه ای دیگر دارد می تواند مدیران و تصمیم گیران را مجهز به ابزارها و دانشی نماید که درک ماهیت مسائل و توسعه راه حل های اثربخش برای چالش های کسب و کار خود را تسهیل نمایند. کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار بعنوان فرصتی برای محققان و دست اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با بوجود آوردن بستری برای ارائه یافته ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری متعامل از سایرین را فراهم کرده و فارغ از چارچوب های همایش های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت کنندگان هموار نماید.
این کنفرانس توسط دانشگاه تبریز و تحت پوشش ISC بوده و گواهی نامه های صادره برای شرکت کنندگان و صاحبان مقاله دارای اعتبار علمی است.

آدرس وب سایت کنفرانس: http://icmbtu.ir/fa/

شماره تماس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی: 02148392651 و 02148392653

آدرس کانال تلگرام: https://t.me/karafarini_atu


نظر شما :