گزارش برگزاری سلسله نشست های تفکر نو

۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۸۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۲۹
دو دوره نشست با عنوان تفکر نو "نگاهی نو به تفکر سنتی" توسط انجمن علمی کارآفرینی در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی برگزار گردید
گزارش برگزاری سلسله نشست های تفکر نو

مقدمه:

دو دوره از سلسله نشست های «تفکر نو» با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانشجویان به خصوص دانشجویان جدیدالورود با اکوسیستم کارآفرینی و همچنین تشویق دانشجویان به تغییر وضع موجود با امتحان راه های متفاوت برای موفقیت، توسط انجمن علمی کارآفرینی با همکاری انجمن علمی مدیریت دولتی در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

دور اول (30 آبان 1396):

این نشست در تاریخ 30 آبان 1396 از ساعت 11:30 الی 12:40 برگزار شد. در این نشست دکتر میرواحدی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری درباره تفکر و تصمیم گیری براساس انگاره های ذهنی و الگو های فکری ثابت و از پیش تعیین شده صحبت کردند. در ادامه ایشان با ذکر مثال های متنوع در هر مرحله از زندگی برای داشتن تفکر نو در مقابل سنتی این مسئله را ذکر کردند که در مقابل هر مسئله ای یک «چرا» بگذاریم؛ نه به عنوان نفی آن موضوع بلکه برای ایجاد تغییر و شکستن برخی چارچوب های بی دلیل و از پیش تعیین شده.
در بخش دوم این نشست سرکار خانم ریحانه خزانه از هم بنیان گذاران استارتاپ تیم کمپ و فارغ التحصیل رشته مدیریت فناوری و اطلاعات از دانشگاه علامه طباطبایی به تشریح فراز و نشیب مسیر طی شده استارتاپ تیم کمپ پرداخت. همچنین به این مسئله اشاره کردند که یکی از دلایل موفقیتشان،  کسب تجارب متفاوت و مختلف بوده است. هر چند شاید به ظاهر بی ربط بوده باشد.
در پایان و بخش پرسش و پاسخ نیز در مورد راه های شناخت خود، چگونگی اطمینان یک کسب و کار از اعتبار محصولش برای مشتری و... بحث شد.

دور دوم (7 آذر 1396):

این نشست نیز به همین نحو با حضور اعضای استارت آپ دادسان که بستری برای ارتباط بین وکلا و مردم است در تاریخ 7 آذر ساعت 11:30 الی 12:40 در مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه برگزار گردید.

اطلاعات تماس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی:

کانال تلگرام: https://t.me/karafarini_atu
شماره تماس: 48392651 و 48392653


نظر شما :