مسابقه ایده های یونیلیور

۰۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۲۷۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۸۶
یک تجربه چالش برانگیز و خلاق برای پرورش مهارت ها و شایستگی های دانشجویان
مسابقه ایده های یونیلیور

در مسابقه ایده های یونیلیور، یک برند پیشرو در این شرکت (این دوره: شرکت کلییر) موضوع مسابقه قرار می گیرد. دانشجویان در قالب تیم های سه نفره و در فضایی دوستانه و حرفه ای با هم کار کرده و ایده های خود را به مدیران ارائه می دهند. آن چه برای شرکت در این مسابقه به آن نیاز دارید:

مراحل مسابقه:

مرحله اول:
در مرحله ی اول، تمامی تیم های شرکت کننده می بایست ایده های خود را به زبان انگلیسی و مبتنی بر سوال های ارائه شده مطرح نمایند. سپس ویدیویی به مدت 30 ثانیه برای معرفی تیم خود ارسال نمایند. این ویدیو باید با فرمت mp4 و حجم کمتر از 20mb باشد. مهلت ارسال ویدیو 3 آبان 96 تا ساعت 23:59 می باشد. ارائه موضوعات در ” قسمت ارائه پروپوزال ” انجام خواهد شد. تمامی تیم ها و افراد تنها می توانند یک ایده ارائه نمایند و زمان تعیین شده 10 آبان سال ۱۳۹6 ساعت ۲۳:۵۹ می باشد.

مرحله ی دوم: انتخاب ۲۰ تیم برتر
پاسخ های شما می بایست در چهارچوب و فرمت طراحی شده به این منظور و یا فرمت شخصی خودتان ارائه گردد و پاسخگوی تمامی موضوعات باشد. شما می بایست ایده خود را به زبان انگلیسی تحویل دهید. زمان تعیین شده برای پاسخگویی تغییر نخواهد کرد. این مرحله با انتخاب ۲۰ تیم برتر به اتمام خواهد رسید. برندگان مرحله دوم در تاریخ 22 آبان 1396 در وب سایت اعلام خواهند شد.

مرحله سوم: مرحله نیمه نهایی
از ۲۰ تیم منتخب دعوت خواهد شد تا در مرحله نیمه نهایی که 24 آبان 1396 در تهران برگزار می شود، شرکت کنند. در این مرحله به بررسی و آنالیز پیشنهادات پرداخته خواهد شد و ۱۰ تیم جهت شرکت در مرحله ی نهایی مسابقه ایده های یونیلیور انتخاب خواهند شد. برندگان جهت شرکت در مرحله نهایی در انتهای مرحله نیمه نهایی اعلام شده و دستورالعمل مرحله نهایی از طریق ایمیل و یک روز پس از مرحله نیمه نهایی به اطلاع خواهد رسید.

مرحله چهارم: مرحله نهایی مسابقه ایده های یونیلیور
مرحله نهایی مسابقه ایده ها در روزهای 20 و 21 آذر 1396 برگزار خواهد شد. جلسه مسابقه های ایده های یونیلیور با مشخصات زیر تشکیل می شود.
•    اطلاعاتی جامع در خصوص بازاریابی
•    کارهای گروهی مهیج به همراه مدیران یونیلیور
•    آموزش هایی حرفه ای
•    تفریح در تمامی مراحل
•    ارائه پروژه ها در حضور هیئت مدیره یونیلیور ایران
•    جشن اهدای جوایز

جوایز مسابقه:

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند به آدرس وب سایت این شرکت مراجعه نمایند.


نظر شما :