راه اندازی سامانه "مسیرشغلی" توسط ایران تلنت

تعداد بازدید:۱۵۲۰
شما می‌توانید با ورود به سامانه "مسیر شغلی" وضعیت آینده شغلی رشته‌های تحصیلی مختلف را بسنجید.
راه اندازی سامانه "مسیرشغلی" توسط ایران تلنت

یک سامانه کارآمد دیگر توسط ایران‌تلنت راه‌اندازی شد

آینده‌ت رو خودت انتخاب کن!


کسب اطلاعات در مورد آینده شغلی یک رشته تحصیلی، از مهمترین دغدغه‌های دانش‌آموزان، دانشجویان، افراد فارغ التحصیل و سیاست‌گزاران عرصه آموزش عالی و اشتغال است. بسیاری از دانش‌آموزان کشور بعد از پشت سر گذاشتن کنکور، نسبت به آینده شغلی رشته‌های تحصیلی دانشگاهی چشم‌اندازی روشنی ندارند و به خاطر عدم آگاهی از این مهم، بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه با معضل بزرگی به نام سردرگمی و به تبع آن با بیکاری روبرو می‌شوند.
از طرفی سیاست‌گزاران حوزه آموزش و پرورش و موسسات مشاوره در مورد انتخاب رشته هم برای جلوگیری از بروز این مشکل و هدایت دانش‌آموزان به سوی رشته‌هایی با بازار کار بهتر، نیاز به مرجعی برای آگاهی از سرنوشت فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون در بازار کار دارند.
مجموعه ایران‌تلنت در راستای رسالتی که برای آگاه‌سازی کلیه افراد درگیر در حوزه‌های مذکور بر عهده خود می‌بیند، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای به اسم "مسیر شغلی" در مورد ارتباط رشته تحصیلی با شغل جمعیت شاغل کشور کرده است. شما با استفاده از این گزارش می‌توانید از آینده شغلی رشته‌های مختلف تحصیلی اطلاع حاصل کرده و برای آینده خود به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید.


سامانه "مسیر شغلی" با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده از 100هزار نیروی کار متخصص راه‌اندازی شده و دارای امتیازات زیر است:
•    به شما نشان می‌دهد با تحصیل در هر رشته‌ای، چه نوع شغلی در پیش رو خواهید داشت
•    به شما نشان می‌دهد برای داشتن شغل مورد علاقه خود، باید در چه رشته‌ای تحصیل کنید
•    به شما نشان می‌دهد که بعد از تحصیل در هر رشته دانشگاهی، متوسط درآمدتان در آینده چقدر خواهد بود
شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سامانه "مسیر شغلی" شده و وضعیت آینده شغلی رشته‌های تحصیلی مختلف را بسنجید:

https://goo.gl/wWhSFC


نظر شما :