فراخوان آشنایی با کارآفرینان موفق دانشگاه علامه طباطبائی

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۵۹۴ با کارآفرینان موفق رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۲۷۹
از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی که تجربه ی موفقی در زمینه کارآفرینی دارند دعوت می شود، دانش و تجربه خود را با ما در میان بگذارند.
فراخوان آشنایی با کارآفرینان موفق دانشگاه علامه طباطبائی

 

آشنایی با کارآفرینان موفق دانشگاه علامه طباطبائی


دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه تخصصی کشور در حوزه علوم انسانی و اجتماعی به‌عنوان دانشگاه پیشرو در دستیابی به رشد و توسعه و دانش در حوزه علوم انسانی و اجتماعی ، از بدو تأسیس خود در سال 1363 تلاش نموده تا خدمات ارزنده ای  را به کشور ارئه نماید. یکی از ارزشمندترین این خدمات ایجاد کسب وکارهایی است که توسط دانشجویان و دانش آموختگان این داشگاه در زمینه های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی به ثمر نشسته اند. هدف از اختصاص فضایی به معرفی کارآفرینان علامه ای در سایت مرکز، آشنا ساختن دانشجویان و اساتید جهت ایجاد انگیزه و نیز بهره برداری از تجارب آنان در فعالیت های آتی دانشگاه در این عرصه می باشد.
از این رو اگر شما نیز از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی هستید که تجربه ی موفقی در زمینه کارآفرینی دارید از شما دعوت می شود، دانش و تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

 

تذکر:

برای مستند شدن هرچه بهتر تجربه خود، لطفا عکس پرسنلی، بروشور ، لوگوی شرکت، تصویری از محصولات و خدمات شرکت را به فایل نهایی پیوست کرده و برای مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی ارسال نمایید.
شماره تماس:48392651- 48392653
ایمیل:karafarini.allameh@gmail.com

کلید واژه ها: کارآفرینانعلامهای


نظر شما :