فرصتی برای راه اندازی کسب و کار دانشجویی

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۰۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۷
بازسازی فضای مرکز کارآفرینی جهت استقرار تیم های دانشجویی
فرصتی برای راه اندازی کسب و کار دانشجویی

یکی از اهداف مهم مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی پذیرش ایده و طرح های کسب و کار دانشجویی با هدف حمایت از دانشجویان خلاق و صاحب ایده در حوزه علوم انسانی و اجتماعی برای ورود به بازار کار و کمک به حل مسئله اشتغال جوانان می باشد. به همین منظور مرکز کارآفرینی ضمن تعریف فرآیندهای پذیرش، تعیین چهارچوب مشخص دریافت طرح ها در قالب کاربرگی معین، معیارهای معین ارزیابی و... بستر مناسبی را برای حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان صاحب طرح و ایده فراهم کرده است. ازجمله اقدامات مهم و اساسی در این زمینه بازسازی طبقه همکف مرکز کارآفرینی به منظور ایجاد فضای کاری پویا و منعطف برای استقرار تیم های دانشجویی با هدف تسهیل تاسیس شرکت های نوپاست.

لازم به ذکتر است که خدمات قابل ارائه به دانشجویان و دانش آموختگان به شرح زیر می باشد:

  •     فضای استقرار جهت تیم سازی از 3 تا 6 ماه
    ارائه مشاوره و آموزش های تخصصی در راستای آگاهی از فرایندهای راه اندازی کسب و کار     استفاده از اینترنت وای فای و پرینتر     در اختیار داشتن سالن جلسات مشترک جهت برگزاری نشست های هماهنگی بین اعضای تیم

دانشجویان صاحب ایده و علاقمند می توانند کاربرگ تقاضای استقرار را از قسمت (پذیرش و ارزیابی=دستورالعمل پذیرش=فرم های پذیرش) دریافت نموده و پس از تکمیل به آدرس ایمیل karafarini.allameh@gmail.com ارسال نموده و با شماره های 48392651 و 48392653 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :