در روشنای 96 چه گذشت؟

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۴
گزارش جشنواره سه روزه فرصت های شغلی روشنا
در روشنای 96 چه گذشت؟

چهارمین دوره جشنواره فرصت های شغلی روشنا در روزهای شنبه تا دوشنبه مورخ 9 الی 11 اردیبهشت 1396 در محل دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره می توان معرفی فرصت های شغلی مرتبط با رشته های تحصیلی به دانشجویان، هدایت شغلی دانشجویان و دانش آموختگان و ایجاد انگیزه و خودباوری و آشنایی با انتظارات و مهارت های مورد نیاز کاربران نام برد. مراسم افتتاح جشنواره با حضور جمعی از مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه و شرکت‌های حاضر در جشنواره، صبح روز شنبه در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار گردید.

دکتر الفت رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به صاحبان شرکت ها و مهمانان، توضیحاتی در مورد تلاش های صورت گرفته در سالیان اخیر برای تقویت ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و جامعه ارائه نمودند.

سپس نمایشگاه فرصت های شغلی با حضور جمعی از اساتید، مدیران و دانشجویان دانشگاه افتتاح و از غرفه ها بازدید به عمل آمد.

در کنار فرصت‌های شغلی پیش آمده برای دانشجویان، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌هایی با حضور شرکت ها برای دانشجویان فراهم شد که می توان به سخنرانی مدیرعامل شرکت شاتل با عنوان هفت خوان کارآفرینی، بررسی عوامل موفقیت شغلی توسط یکی از مدیران بیمه پاسارگاد و بازی های جدید ماهیت شناسی توسط شرکت دایرک اشاره کرد.

همچنین مرحله نهایی مسابقه سخنران حرفه ای با هدف افزایش توانمندی های برقراری ارتباط دانشجویان با کارفرما در یک زمان کوتاه در روز یکشنبه برگزار شد. در این مسابقه 11 نفر از افرادی که به مرحله نهایی راه یافته بودند با هم به رقابت پرداختند. در نهایت 4 نفر به رای داوران مسابقه (دکتر ترکستانی، دکتر قادری و دکتر حسینی) به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 


نظر شما :