گزارش بازدید علمی دانشجویان علامه‌ای از مارینا

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸ کد : ۲۵۷۹۶ اخبار با کارآفرینان موفق رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۰
گزارش بازدید علمی دانشجویان علامه‌ای از مارینا

همکاری بین صنعت و دانشگاه این روند پلی است که دانش تئوری را به جهان واقعی صنعت متصل میکند.

در این مسیر در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال 1403 جمعی از دانشجویان مشتاق و مستعد کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریتی و روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه، معاونت فرهنگی و اجتماعی و شرکت مارینا، از این شرکت بازدید کردند تا بتوانند از این فرصت ارزشمند در جهت آشنایی رهبران مشاغل آینده با متخصصان و فعالان با تجربه فعلی صنعت بهره ببرند. 

خلاصه بازدید:

بازدید در مورخ 1403/02/30 ساعت 08:30 از محل دانشگاه آغاز و در ساعت 12:30 پایان پذیرفت.

در این بازدید داشنجویان رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، مدیریت گردشگری و مشاوره شغلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین جناب آقای دکتر گودرزی (رئیس مرکز کارآفرینی و عضو هیات علمی) و سرکار خانم دکتر برهمن (عضو هیات علمی) حضور داشتند.

هدف از این بازدید، آشنایی دانشجویان با فرآیند های تولید، مدیریت، مارکتینگ، بازاریابی،منابع انسانی، HR و ... بود.

در هنگام ورود، بازدیدکنندگان مورد خوش آمد گویی قرارگرفنتد و سپس از آنها پذیرایی شد. در ادامه بازدیدکنندگان به سمت محل جلسات راهنمایی شده و برنامه اصلی آغاز شد.

سخنرانی برنامه اصلی بازدید توسط آقایان شعبانی(کارشناس حقوق و دستمزد)، خرامان(مدیر مارکتینگ)، کشانیان (مدیر استراتژی و نوآوری)، خانم ها کاکاوند، نوری(عضو مرکز یادگیری و توسعه) انجام پذیرفت و سپس در حوزه های HR ، ATP، منابع انسانی، نحوه استخدام، شرکت های اصلی و وابسته، تاریخچه شرکت و برنامه های آتی آن به گفتگو پرداختند. و پس از انجام پرسش و پاسخ، بازدید کنندگان به بازدید از حوزه های ماکتینگ و منابع انسانی پرداختند و لحظاتی را با کارکنان و مسئولان شرکت سپری کردند. 

در برنامه بعدی آقای آیت اللهی سرپرست منابع انسانی در حوزه منابع انسانی مباحث منتخب و چکیده ای را برای بازدید کنندگان بیان نمودند.

و در نهایت و پایان بازدید خانم دکتر رزاقی معاون منابع انسانی به گفتگوهای انگیزشی و قدرت کار گروهی با دانشجویان پرداختند.

دکتر گودرزی رئیس مرکز کارآفرینی ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان و مباحث و گفتگو های مفید بیان شده، به ارتباط بین دانشگاه و صنعت پرداختند و پیشنهاداتی در جهت ادامه همکاری و ادامه این روند  ارائه نمودند.