بازدید دانشجویان مدیریت فناوری و MBA دانشگاه علامه طباطبائی از شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۲۴۶۱۰ اخبار با کارآفرینان موفق رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۷
بازدید دانشجویان مدیریت فناوری و MBA دانشگاه علامه طباطبائی از شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)

بازدید دانشجویان مدیریت فناوری و MBA دانشگاه علامه طباطبائی از شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در تاریخ 18 بهمن ماه 1402
شروع بازدید با هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه آسان پرداخت پرشین از ساعت ۹ صبح 18 بهمن ماه ؛ با حضور دانشجویان رشته MBA و مدیریت فناوری دانشگاه علامه طباطبایی صورت پذیرفت.
 پس از استقبال، خوشامدگویی و پذیرایی توسط نماینده شرکت آپ، از بازدیدکنندگان  مجموعه ،بازدیدکنندگان برای سخنرانی اول به اتاق جلسات راهی شدند.
بخش ابتدایی سخنرانی توسط خانم اسماعیلی مدیر تیم بازاریابی مجموعه آغاز شد و در ادامه آقای ظفری، عهده دار سمت مشاورمدیرعامل، به سخنرانی پرداختند.
در این بخش ابتدا به معرفی کلی شرکت از جمله روند تاسیس و رشد مجموعه پرداخته شد؛ از جمله مطالب مطرح شده به روند توسعه مجموعه آپ و همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت آسان پرداخت پرشین در حوزه‌های دیگری انجام داده بود میتوان اشاره کرد.
پس از این بخش و بعد از یک استراحت ۲۰ دقیقه‌ای نوبت به کار تیمی رسید.
 برای اجرای این برنامه، شرکت آپ بر اساس لیست شرکت کنندگان که از قبل به واسطه فرم ثبت نام دریافت کرده بود افراد بازدید کننده را به تیم‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده و برای همه یک مجموعه چالش مشخص از شرکت آپ را به صورت توضیحات جامعی در قالب چند صفحه ارائه کرد، سپس از تیم‌ها خواسته شد که به عنوان مدیر ارشد سازمان برای چالش‌ها و خواسته های مطرح شده راهکارهایی مناسب ارائه دهند، و در نهایت پس از جمع‌بندی درقالب یک گزارش مدیریتی پیشنهادات خود را بصورت مکتوب ارائه دهند.

هر تیم حدود ۳۰ دقیقه برای بحث و تبادل نظر فرصت داشت و در این حین افراد حاضر از شرکت نیز برای راهنمایی و ارزیابی تیم‌ها در کنار میز هر تیم حضور داشتند و عملکرد افراد را مورد سنجش قرار می‌دادند. پس از پایان وقت مورد نظر از هر تیم یک نفر به نمایندگی و در ۵ دقیقه نتیجه کار تیم خود و پیشنهادات را به صورت یک ارائه بیان کرد.
در بخش پایانی، پرسش و پاسخی با حضور افراد ارشد تیم آپ از جمله آقای شهید ثالث و دانشجویان صورت پذیرفت، از جمله موضوعات اشاره شده در این پرسش و پاسخ می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد:
•    چرخه عمر محصولات شرکت
•    میزان ارتباط این صنعت با دانشگاه و طرح‌های پژوهشی مرتبط با این حوزه
•    جایگاه مدیرتکنولوژی(CTO) و نحوه مدریت و ورود به فناوری‎های جدید و...
در نهایت استاد محترم درس مدیریت فناوری و رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی، جناب آقای دکتر گودرزی، نکاتی را درباره این صنعت،

  • جایگاه فناوری در این حوزه،
  • ارتباط نوآوری باز(Open Innovation) با این صنعت
  • کیفیت بازدید

و موارد دیگری مطرح کردند و از تیم آپ به جهت برگزاری این رویداد قدردانی کردند در انتهای جلسه نیز به رسم یادبود یک هدیه از طرف تیم آپ به دانشجویان اهدا و عکس یادگاری گرفته شد.

 

تهیه کننده : مهدی کریم زاده دانشجوی رشته MBA دانشگاه علامه طباطبائی