سومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ با جامعه و صنعت

۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۶۱۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۵
سومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه‌ با جامعه و صنعت

معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای سیاست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان "سومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت" همزمان با هفته پژوهش نموده است. دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه و جامعه، همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری رویداد ایده‌های برتر با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت نماید.

این رویداد با هدف شناسایی و تقدیر از ایده‌ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت برگزار می گردد. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می تواند در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی موثر واقع شده و بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار جهت اجرایی شدن قرار خواهد گرفت.


ابتدا شرکت‌کنندگان محترم خلاصه ایده خود را در فرم اطلاعات ایده سومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت وارد می‌نمایند. پس از بررسی و داوری اولیه، از ایده‌‌های منتخب جهت شرکت در رویداد دعوت به عمل خواهد آمد. در روز برگزاری رویداد، ایده‌ها توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد. در نهایت از ایده های برتر تقدیر بعمل آمده و تا حد امکان برای اجرایی‌سازی آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد گردید. لازم به ذکر است برای ارسال فایل وورد اثر خود از طریق ایمیل حتماً محور اصلی و موضوع ایمیل (سومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین) را مشخص نمایید.


نظر شما :