این مرکز از یک سو وظیفه مدیریت نظام مند، ترویج، اشاعه و نهادینه کردن تفکر و فرهنگ کارآفرینی در بین اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه را داشته و سوی دیگر می کوشد ضمن کشف فرصتهای شغلی موجود در بازار، به توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه در فرایند استخدام در بنگاه های اقتصادی کشور کمک نماید. این مرکز همچنین می کوشد تا با ارایه آموزشهای لازم به پرورش دانشآموختگانی ماهر، خلاق و پایبند به اصول اخلاقی و پذیرای مسئولیتهای اجتماعی جهت ایجاد، راهاندازی و توسعه کسب و کار و نظریه های جدید در ایران در حوزه علوم انسانی و اجتماعی کمک نماید.