کتاب طراحی ارزش پیشنهادی (Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want)


طراحی ارزش پیشنهادی به شما کمک می کند که چالش اصلی هر کسب و کار یعنی تولید محصولات و خدماتی که مشتریان مایل به خرید آن باشند را حل کنید. این کتاب کاربردی که مکمل کتاب پر فروش خلق مدل کسب و کار استروالدر می باشد،  فرآیندها و ابزارهای تولید محصولاتی که به فروش برسد را به شما آموزش می دهد. این کتاب به شما کمک می کند که الگوهای خلق ارزش را درک کنید، از تجربه و مهارت های تیم خود بهره برداری نمایید، زمان را با ایده های غیر اثربخش هدر ندهید و آنچه را که مشتریان می خواهند طراحی و آزمون کنید و به آنها ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب می توانید به سایت آمازون مراجعه نمایید.


این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده است:
نویسنده: الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برنارد، آلن اسمیت
مترجم: بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی
انتشارات: آریانا قلم
تاریخ انتشار: پاییز 94